Wednesday, January 21, 2009

artis panggilan

BUCHAREST - Sebuah stesen televisyen di Romania didenda sebanyak AS$1591 (RM5,693) selepas seorang pengacara program kuiz yang disiarkan secara langsung membaling telefon apabila tiada penonton membuat panggilan, lapor sebuah akhbar ...

Dia (Jesus Luz) tidak menjawab panggilan telefon saya, dan ibunya pula berhenti kerja. Namun, saya mengharapkan yang terbaik buatnya. Saya kini sudah ada Jesus yang baru," ujar Mattos yang baru sahaja menandatangani kontrak sebagai ...

"Alhamdulillah, sekarang saya tidak kerap mengambil ubat tidur dan ubat penenang kerana mama (panggilan untuk ibunya), sembunyikan sebab tidak mahu saya terus bergantung dengan ubat tersebut," kata pelakon drama bersiri Janji Diana itu ...

Namun, saya akhirnya berjaya menghubungi Azza selepas beberapa panggilan sebelum itu tidak berjawab. Tapi, yang jawab telefon, bukan Azza, sebaliknya dia mendakwa sebagai budak konti. ?Budak konti itu memberitahu saya, Azza sibuk ...

No comments:

Post a Comment